وبلاگ دل نوشته های  من
وبلاگ دل نوشته های  من

وبلاگ دل نوشته های من

حرف دل

یاد گرفتم.........

اری امروز همان دیوانه ی تنهام  که حتی نمی توانم حرف هایم را به کسی بگویم نمی خواهم دلی به خاطر من شکسته شود نمی خواهم اشکی به خاطرم ریخته شود کاش نتیجه هایم بهتر از این ها بود کاش در پس این همه کاش و اشک نمی ماندم امروز اسیر این جهانم .........خدایا خودت دستانم را بگیر که زندگیم پر از اشک هایی که هر کدام از تو خواهشی دارند یا عشقم را برگردان یا با عشق خودت سیراب کن اری تشنه ام تشنه ی عشقم بگزار جانم را هم به او دهم...........


کاش چاره ای بود برایم ..................

کاش جز سکوت و غم و غصه و اشک چاره  دیگری هم برایم باقی مانده بود چقدر دیوانه ام به جای انکه سردتر شوم هر روز دارم دیوانه تر می شوم اری عشق همین بود شاید دیگر دوستم نداشته باشی اما تا عمر دارم عاشقتم  در این راه من قلبم را دادم بازم میبوسم جای رد پاهایی که راه  تو به ان جا افتاده...............