وبلاگ دل نوشته های  من
وبلاگ دل نوشته های  من

وبلاگ دل نوشته های من

حرف دل

عشق جامانده...

عشق در چشمان تو جامانده   عاشقی برایت هزاران شعر خوانده

گاهی می شود قلبم از عشقت درمانده   جودم با نفس های تو زنده مانده

اسمان پاکی را از دستان تو خوانده   باران در حیرت چشمان پاک تو مانده

خورشید در روشنایی وجودت پنهان مانده   زمین زیر پای پاکت داستانی از عشق خوانده

S.s

منبع

زندگی...

زندگی در چشمانی جاریست    که پر از عشق و پاکیست

به یاد تو بودن برایم بهشتیست   که درمان درد های بی کسیست

گاهی می پرسم خدایا جنس عشق از چیست    که حتی جانم نیز برای قدم هایش قربانیست

اری عشقمن همان کسیست    که جانم در راهش یک فداییست  

S.s

منبع

از عشق...

از دریای بی کسی ها   با چشمانی پر از دلواپسی ها

با تو رسید دلم به ساحل امن عاشقی    تو همان از جنس عشق قایقی

 بیا با من باش دقایقی    که حتی به فدا کردن جانم برایت لایقی

S.s

منبع


کانال دلنوشته های عاشقانه

اگر دنبال دلنوشته های زیبا و عاشقانه هستید به کانال زیر بپیوندید

ادرس کانال:@twofriends

.فقط کافیست ادرس زیر را در تگرام خود جست و جو کرده و در کانال جوین شوید


کاش شود..

کاش دلم شود دست پاکی   درازشود زیر ان پاهای خاکی

زندگی از من نشود شاکی  بمیرم برایش با نهایت بی باکی

قلبم نشود اسیر این زمین خاکی  پرواز بگیر به سوی ان یار پاکی

بگزار بزنم روی ان غرور لاکی   که مرا میخواهد دور کند از چنین عشق پاکی

S.s

منبع