وبلاگ دل نوشته های  من
وبلاگ دل نوشته های  من

وبلاگ دل نوشته های من

حرف دل

زانو بزن...

پنهان نشو پشت خنده هایت         بگذار ببیند اشک هایت

بگذار شاکی شوند چشم هایت       حکم دهد برای تو حرف هایت

     در دست اوست درمان دردهایت        جلوی او زانو بزن با زخم هایت

    من عشق را می گویم ,ای که من فدای خنده هایت ..

منبع:وبلاگ دل نوشته های من



ستاره من...

دیروز دقایقی در سیاهی شب به اسمان نگریستم تا ستاره ام را بیابم.اما ستاره ام رانیافتم دلیش را میدانی, بدان ستاره من ان چنان بزرگ است که در این اسمان کوچک جا نمی شود.ستاره من تویی............

منبع:وبلاگ دل نوشته های من


اگر بگویند

اگر بگویند فردا پای دار می روی ان قدر نمی ترسم,که بگویند فردا دیگر تو را نخواهم داشت.... 


منبع:وبلاگ دل نوشته های من

یاد بگیر

ای دوست یاد بگیر و باور کن ان که را بیشتر دوست داشتیم زودتر از دست می دهیم پس قدر تک تک ثانیه های با هم بودن را بدانیم شاید روزی دیگر با هم نباشیم...